close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

9 עיצובים יצירתיים של כרטיסי אשראי מרחבי העולם

מערכת שורשכד אדר א, תשפד04/03/2024

פעמים חברות כרטיסי האשראי פורצות את גבולות העיצוב כדי ליצור כרטיסים שאינם רק אמצעי תשלום, אלא גם יצירות אמנות של ממש

תגיות:
צילום: pexels

רוב כרטיסי האשראי נראים פחות או יותר אותו דבר, אך לפעמים חברות כרטיסי האשראי פורצות את גבולות העיצוב כדי ליצור כרטיסים שאינם רק אמצעי תשלום, אלא גם יצירות אמנות של ממש. מגימור מתכת מלוטש ועד לכרטיסים המשקפים תחומי עניין אישיים או תומכים במטרות חברתיות, תופתעו לגלות עיצובים מרתקים.

אם לדעתכם כרטיס אשראי מומלץ הוא גם כרטיס שנראה טוב, הנה כמה עיצובים שתפסו את עינינו.

כרטיס אשראי ידידותי לסביבה
מספר בנקים ברחבי העולם הציעו כרטיסי אשראי שעשויים

צילום: pexels
מחומרים ברי קיימא, כמו פלסטיק אוקיינוס ??ממוחזר או חומרים מתכלים. כרטיסים אלה בדרך כלל מעוצבים בגווני אדמה ודפוסים טבעיים, המדגישים את המסר הידידותי לסביבה.

כרטיס אשראי ממתכת
כרטיסי אשראי ממתכת משדרים יוקרה ועמידות. חלקם עשויים מנירוסטה או טיטניום, עם עיצובים מינימליסטיים המתמקדים במרקם ובמשקל המתכת. בדרך כלל, הבנקים וחברות האשראי מציעים אותם ללקוחות הפרימיום שלהם, כדי להוסיף נופך של בלעדיות.

כרטיס אשראי שקוף
כרטיסי אשראי שקופים שונים מאוד מעיצובים מסורתיים. הם עשויים מפלסטיק שקוף, ולרוב העיצוב שלהם כולל פרטים עדינים ומינימליסטיים, המעניקים להם מראה מודרני ומתוחכם הבולט בכל ארנק.

כרטיס אשראי המציג אמנות
בנקים ברחבי העולם משתפים פעולה עם אמנים, כדי ליצור כרטיסי אשראי במהדורה מוגבלת הכוללים יצירות אמנות ייחודיות. כרטיסים אלה הופכים עסקאות יומיומיות להזדמנויות, להציג סגנון אישי או לתמוך באמנים אהובים.

כרטיס אשראי לתרומה
כרטיסי אשראי המקושרים למטרות צדקה, מאפשרים לבעליהם לתמוך בארגונים האהובים עליהם בכל רכישה. כרטיסים אלה כוללים לעתים קרובות לוגו או אלמנטים עיצוביים אחרים הקשורים לארגון הצדקה.

כרטיס אשראי לאוהדי ספורט
חובבי ספורט יכולים להראות את גאוות היחידה שלהם עם כרטיסי אשראי הכוללים לוגו רשמי של הקבוצה, צבעים ואלמנטים נוספים. עיצובים אלה פונים למעריצים שרוצים להביע את נאמנותם, ולתמוך בקבוצות שלהם גם מחות למגרש.

כרטיס אשראי לנסיעות
כרטיסי אשראי שכוללים תמונות של ציוני דרך איקוניים, מפות או אלמנטי עיצוב אחרים הקשורים בנסיעות. בדרך כלל, כרטיסים אלה מאפשרים לאגור נקודות או מיילים עבור טיסות.

כרטיס אשראי היי-טק
כרטיסי אשראי חדשניים משלבים טכנולוגיה ישירות בעיצובם, כגון נורות LED מובנות או כפתורים המאפשרים למשתמשים לעבור בין מספר חשבונות או מטבעות. כרטיסים עתידניים אלה משלבים צורה ותפקוד בדרכים מרגשות.

כרטיס אשראי מותאם אישית
חלק מהבנקים וחברות האשראי מציעים אפשרות להתאים אישית כרטיסי אשראי, עם תמונה שנבחרה על ידי בעל הכרטיס. בין אם מדובר בתמונה משפחתית, חיית מחמד אהובה או יצירת אמנות אישית, כרטיסים אלו מוסיפים מגע אישי.

עיצובים יצירתיים אלה מציגים כיצד פונקציונליות יכולה להתמזג עם אסתטיקה, כדי ליצור משהו שהוא לא רק כלי פיננסי אלא גם שיקוף של זהות וערכים אישיים. ככל שתעשיית כרטיסי האשראי ממשיכה להתפתח, צפויים עיצובי כרטיסי אשראי מרתקים נוספים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה